5è dia: CORK

Vam decidir passar el dia a Cork i Kinsale, tot i que la primera parada obligada era la presó del primer, que just la teníem al costat de l’alberg.  L’entrada costava 6€ i incloïa una àudio-guia que t’explica tota la seva història i la d’alguns presoners, va resultar ser una visita molt curiosa, recomanable per tot tipus de turista.

Pel migdia després d’acabar de visitar el centre penitenciari, ens vam dirigir a Kinsale, que es troba a una hora de viatge. El poble és una meravella, petit amb grans paisatges, uns quants carrers de colors i amb un gran fort militar del segle XVIII molt ben conservat que és la perla turística de la població. Un cop dinats gràcies als nostres nostres inseparables entrepans vam retornar altre cop al punt de partida.

irlanda-motxiller-viatge

A Cork vam estar passejant durant hores pels animats carrers plens de botigues amb bons preus, i vam acabar visitant la catedral i l’església de Sant Pere i Sant Pau. Curiosament les botigues tanquen a les 18h i els carrers es van quedant buits, així que vam tenir que tornar a l’alberg aviat a descansar i preparar el viatge de tornada cap a Girona.

6è dia: IRLANDA – GIRONA

A les 5 del matí va sonar el despertador. Ens vam llevar, vam fer un petit esmorzar i carretera i manta cap a l’aeroport.

La conclusió d’aquest viatge és que Irlanda és un país preciós, amb molts contrastos i amb una verdor i un paisatge difícil de trobar a altres llocs. Cal dir que en alguns dels racons i camps que vam visitar, em van fer sentir com en la pel·lícula Braveheart, i més sabent que es va rodar en gran part allí.

Com apunt final afegir que si heu d’anar a l’aeroport de Girona amb el vostre cotxe us convé més aparcar-lo en un altre lloc. Sabeu quan vam pagar l’Abraham i jo pels dies que va estar allí aparcats? Quasi 60€! Bona manera d’acabar el viatge, sort dels entrepans.